pondělí 17. srpna 2015

Gangsterské rozhovory - Jaromír Hanzlík ( Kraviec st.)

Jaromír Hanzlík nepatří zrovna mezi herce, který by dával rozhovory v kadenci "ta-ta-ta-ta" a ani toto není rozhovor v pravém, slova smyslu, ale názory pana Hanzlíka v něm zazní a přišlo mně škoda je zde v rámci gangsterských rozhovorů nemít. Chvíli jsem přemýšlel, jaké antréé připravím pro Jaromíra Hanzlíka, ale myslím si, že stačí říct JAROMÍR HANZLÍK a tím bude řečeno vše.
 

Uznávaný a vynikající herec Jaromír Hanzlík se vyhýbá rozhovorům s novináři. Sám přiznává, že zcela programově. Ale kvůli filmu Gangster Ka udělal výjimku. Film ho totiž doslova „dostal“. Velmi si ho pochvaloval. A nakonec pár slov k projektu řekl: „Když jsem si přečetl scénář, tak jsem hned volal režisérovi Janu Pachlovi a říkám mu: “Prosím vás, já jsem myslel, že je to na základě skutečných událostí. Ale tohleto? To je fikce, že jo?“ A on povídá: „Ne, to není fikce. To je z větší části realita.“ A já na to: „Proboha, v čem to žijeme? To je strašný“. Takže uznávám: úplně jsem se z toho zpočátku orosil.
A když mi teď producent Adam Dvořák ukazoval pracovní verzi prvního filmu, tak jsem si říkal: „Až to lidi uvidí, tak se zhrozí“. Tohle je strašně silný film. Navíc je to kauza, která je stále otevřená. Myslím, že diváci budou mít otevřená ústa.
Takže musím vysmeknout poklonu autorům za pěkný scénář a děkuji, že se režie ujal Honza Pachl. Je nesmírně šikovný.
Rád bych také pochválil celý tvůrčí tým. Je to vážně skvělý scénář, výborný režisér a vynikající herečtí partneři. I když tam hraji malou roli, tak pro mě to byl svátek.“
A malý vzkaz Jaromíra Hanzlíka autorovi předlohy a spoluscénáristovi Jaroslavu Kmentovi: „Hrozně rád se s ním uvidím. Ale mám o něj strach, aby ho do té doby nezabili. Přece jen to prostředí, ve kterém se pohybuje, není přívětivé.“ 

Autor : Biscop

 

Žádné komentáře:

Okomentovat